خبر 96 , دانلود , عکس جدید 2017, فیلم و کلیپ

خبر 96 , دانلود , عکس جدید 2017, فیلم و کلیپ

خبر 96 , دانلود , عکس جدید 2017, فیلم و کلیپ

خبر 96 , دانلود , عکس جدید 2017, فیلم و کلیپ

آخریخ خبر از بمب گذاری انتهاری امروز 17 خرداد 96 | ترور، بمب گذاری و انفجار در حرم امام و مجلس

آخریخ خبر از بمب گذاری انتهاری امروز 17 خرداد 96 | حرم امام و مجلس 

ترور، بمب گذاری و انفجار در حرم امام و مجلس؛ التهاب و فضای امنیتی

 فردی امروز صبح با ورود به مجلس، با نیروهای حفاظت مجلس درگیر شد و به سمت آنان تیراندازی ... چهارشنبه ۱۷ خرداد۱۳:۱۵ استخدام در طرفداری ... یکی از حمله‌کنندگان به حرم امام خود را به صورت انتحاری منفجر کرده و دو فرد دیگر دستگیر شده‌اند. ....آخرین اخبار حاکیست دوتن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس به محاصره نیروهای ...

تیراندازی و انفجار انتحاری در حرم امام خمینی/ ادامه تیراندازی ... - خبر فارسی

صبح امروز نیز طبق گزارش منابع آگاه جلیقه ای انفجاری در اطراف حرم امام(ره) کشف و خنثی شد... تیراندازی در راهروهای مجلس؛ 1 شهید، 7 زخمی / حمله انتحاری در حرم امام خمینی؛ مهاجم، یک زن بود / ماموران . 11:15 طبق آخرین اخبار تعداد مجروحان حادثه تیراندازی در مجلس به 8 نفر رسیده است. در پی .... قیمت انواع ارز در بازار آزاد صبح 17خرداد 96.

تصاویر جدید از انفجار انتحاری در حرم امام‌خمینی(ره) + جدیدترین ... - تسنیم

پیش از ظهر امروز یک نفر وارد صحن غربی حرم امام شده و شروع به تیراندازی می‌کند و ... برای دریافت مهمترین اخبارعضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.

گزارش لحظه ای از حادثه تیراندازی در حرم امام خمینی - نمناک

حرم امام خمینی و تیراندازی در حرم امام خمینی و حادثه امروز حرم امام خمینی را در نمناک بخوانی. بعد از تیراندازی در مجلس، فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی ... تاریخ انتشار : 17 خرداد 1396 با خروج آخرین مهاجم از حرم مطهر و وارد شدن او به بلوار علامه ، درگیری به بیرون ... خنثی سازی جلیقه انفجاری فرد انتحاری.

حمله داعش به حرم امام / حمله داعش به ایران در مرقد امام / جزئیات بمب گذاری در

حمله داعش به حرم امام و حمله داعش به ایران در مرقد امام و جزئیات بمب گذاری در ... 1396/03/17 ... آخرین اخبار از حادثه حرم امامخمینی(ره) ... لحظه انفجار انتحاری در حرم امام ... فیلم تیر اندازی امروز در مجلس / التهاب در بهارستان به دلیل تیر اندازی در مجلس + فیلم.

تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) - شبکه خبر

3 hours ago - بر اثر حمله مهاجمان مسلح به به مجلس و حرم امام خمینی ره و تیراندازی به ... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، صبح امروز سه یا چهار فرد ... تا این لحظه ( ساعت 12 ظهر) بر اساس آخرین اخبار دریافت شده در این حمله دست کم سه نفر شهید و 8 نفر مجروح شده اند. ... گفته می شود این مهاجم انتحاری زن بوده است. ... اشتراک گذاری.

اخبار لحظه به لحظه؛ تیراندازی در راهروهای مجلس شورای اسلامی + فیلم و - ابنا

 ساعت 12:47 نکات مهم امنیتی در حوادث امروز مجلس و حرم امام ... ساعت 11:36 یکی از مهاجمان تیراندازی به مجلسعامل انتحاری است که در ... ساعت 11:28 پس از اعلام دو حادثه تیراندازی در حرم امام و مجلس شورای اسلامی، اورژانس تهران مجموعا17 دستگاه ... ساعت 11:26 طبق آخرین اخبار تعداد مجروحان حادثه تیراندازی در مجلس به ...

اخبار لحظه به لحظه؛ تیراندازی و انفجار انتحاری در حرم امام خمینی (ره) + ...

اخبار لحظه به لحظه؛ تیراندازی و انفجار انتحاری در حرم امام خمینی (ره) + ... به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ابنا پیش از ظهر امروز فردی با تیراندازی در حرم امام خمینی (ره) ... اخبار لحظه به لحظه؛ تیراندازی در راهروهای مجلس شورای اسلامی + فیلم و عکس. 17 خرداد 1396 - 10:45 ... آخرین مطالب; پربازدیدترین; صفحات فرهنگی.

تیراندازی و انفجار انتحاری در حرم امام خمینی/ ادامه تیراندازی در مجلس / یک 

ذ  یکی از حمله‌کنندگان به حرم امام خود را به صورت انتحاری منفجر کرده و دو فرد ... 11:17 - صدای انفجار در حرم امام در ایستگاه مترو حرم امام شنیده شد ... در حال قانون گذاری در مجلس هستیم / واقعا نمی دانیم در راهروهای مجلس چه خبر است ... افراد مسلح حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در حالی که تیراندازی می‌کردند، به زور وارد مجلس شدند.

تیراندازی و انفجار انتحاری در حرم امام خمینی/ ادامه تیراندازی در مجلس / یک  

 11:17 - صدای انفجار در حرم امام در ایستگاه مترو حرم امام شنیده شد ... در حال قانون گذاری در مجلس هستیم / واقعا نمی دانیم در راهروهای مجلس چه خبر است ... افراد مسلح حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در حالی که تیراندازی می‌کردند، به زور وارد مجلسشدند.   تور مارماریس 26 و 27 خرداد 96  آخرین اخبار; پربحث ترین عناوین عناوین.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.